dm a jej zákazníci venovali viac ako 2300 večerí ľudom v núdzi

0
12

21.12.2020 (Webnoviny.sk) – V termíne od 30. novembra do 4. decembra prebiehali v 39 zariadeniach po celom Slovensku slávnostné večere pre ľudí, ktorí sa sa ocitili v nepriaznivej životnej situácii. Tie boli financované zo sumy 45 105 eur, ktorá zodpovedala piatim percentám z celého denného obratu vo filiálkach dm a aj v e-shope mojadm.sk počas iniciatívy dm Giving Friday, ktorá tento rok pripadla na 27. novembra. Viac ako 2300 ľudí si tak v priateľskom duchu pochutnalo na trojchodovom menu, pripravenom z produktov značky dmBio a potravín zakúpených od lokálnych dodávateľov čerstvých surovín, a tešilo sa z ponožkového darčeka od spolupracovníkov dm.

Tento projekt pripravila dm v spolupráci  so svojím partnerom – Slovenskou katolíckou charitou. Na Slovensku sa tento rok podarilo na projekt dm {spoločne} vyzbierať 45 105 eur, čo je o takmer 6 000 eur viac ako minulý rok. Celkovo, vo všetkých 11 zúčastnených krajinách, sa podarilo vyzbierať sumu 426 120 eur.

“Počas uplynulých dní sme v spolupráci so Slovenskou katolíckou charitou usporadúvali adventné večere po celom Slovensku, v rámci ktorých sme v 39 zariadeniach pre ľudí, čo sú z rôznych dôvodov odkázaní na pomoc, servírovali viac ako 2300 slávnostných večerí. Chcem poďakovať predovšetkým našim zákazníkom, že nás aj napriek aktuálne nie ľahkému obdobiu navštívili a nákupom – či už osobne, alebo online – podporili túto zmysluplnú aktivitu,” povedal Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

Až o 17 percent zákazníckych nákupov viac

Celkový počet zákazníckych nákupov vo filiálkach a cez e-shop v tento deň dosiahol 64 303 nákupov, čo je o takmer 17 percent viac ako priemerný denný počet zákazníckych nákupov v dm, ktorý činil za posledný obchodný rok 55 040 nákupov.

V porovnaní s minulým rokom, keď bolo v tento deň realizovaných 70 002 nákupov, počet nákupov síce klesol, ale zároveň sa zvýšila ich hodnota, čoho dôsledkom je, že sa vyzbieralo o takmer 6 000 eur viac v porovnaní s minulým rokom, keď vyzbieraná suma v dm Slovensko činila 39 374 eur.

Najvyšší nákup v dm v sume vyše 999 eur

Celkovo najvyšší nákup bol realizovaný v sume 999 eur v Košickom kraji, konkrétne v predajni v Košiciach v mestskej časti Nad jazerom. Najvyšší nákup v e-shope bol v tento deň realizovaný v sume 406 eur a uskutočnila ho zákazníčka z Bernolákova.

dm {SPOLOČNE}

Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už šiesty rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.

www.dm-spolocne.sk

Informačný servis

Viac k témam: dm, PR, Vianoce
Zdroj: Webnoviny.sk – dm a jej zákazníci venovali viac ako 2300 večerí ľudom v núdzi © SITA Všetky práva vyhradené.