Prestaňte diétovať, radšej sa naučte zdravo jesť!

0
481
zelenina-ovocie-zdrava-strava

V zdravom tele, zdravý duch! Presne toto motto platí aj v prípade harmonickej stravy. Ako sa ale stravovať zdravo s možnosťou najesť sa dosýtosti? Odpoveďou je zdravý jedálniček Antónie Mačingovej!

 

Diéta alebo zdravá strava?

Už pri prvom pohľade na jedálniček Antónie Mačingovej je jasné, že sa nejedná o žiadnu drastickú diétu. Je to iba efektívny spôsob, ako upraviť stravu tak, aby organizmu poskytovala dostatočné nutričné hodnoty. Netrápte svoje telo malým príjmom potravy! K dosiahnutiu zdravého tela úplne postačí upraviť jedálniček a trocha pohybu.

Aké benefity so sebou prináša zmena stravovacích návykov?

Pokles telesnej hmotnosti
Zníženie hladiny cholesterolu
Úprava krvného tlaku
Zníženie obsahu tuku a cukru v krvi
Zlepšenie pečeňových testov
Odstránenie (pred)menštruačných problémov
Úprava stolice a odstránenie zápchy
Zlepšenie stavu pleti, nechtov a vlasov
Odstránenie problémov s pankreasom
Zlepšenie chorôb (celiakia, Crohnova choroba, kolitída, …)
Zlepšenie psychickej pohody

28 dní k zdravému telu

Najväčším benefitom tohto zdravého stravovania je absencia limitov. Nezáleží na tom či ste žena, muž alebo dieťa. Keďže naše telo potrebuje určitý čas na to, aby si na zmenu stravy zvyklo, Antónia Mačingová vytvorila jedinečný 28-dňový receptár, ktorým môže začať naozaj každý!

zdrava-strava

Ovplyvňuje váhu?

Vedeli ste, že ani väčšou dávkou jedla z tohto jedálnička neuškodíte vašej váhe? Presne tak! Kombinácie potravín z tejto tejto diéty je možné kombinovať aj vo väčších množstvách. A získate tak nie prebytočné kilá, ale množstvo prijatých živín. 

Dodržiavanie pitného režimu

Voda dokáže s vaším telom doslova zázraky! Urýchli vyplavenie toxínov z tela, odstraňuje bolesti hlavy, upraví PH, dámam pomôže zmierniť celulitídu alebo aj odbúra tuk. 3-4 litre tejto blahodarnej tekutiny . Ak vám ale čistá voda príliš nechutí, obohaťte ju o lístky mäty, citrónu, uhorky či limetky.

Pohybom k lepším výsledkom

Samotná zmena stravovacích návykov už sama o sebe ovplyvní vašu váhu i miery. Aj keď to nie je nevyhnutné, skúste sa aspoň trochu hýbať. Je jedno, či si pôjdete zabehať, na prechádzku, jógu alebo len miesto výťahu použijete schody. Kúsok pohybu ešte nikomu neuškodilo!

Prestaňte diétovať, radšej sa naučte zdravo jesť!
5 (100%) 1 vote[s]