Nespavosť vás rozloží za živa! Tieto voľnopredajné tabletky ju odstránia

S podobným označením

Strana Za ľudí poslala Hegerovi list o aktuálnej politickej situácii a pripomína, že Žilinku nevolili

V liste vyzýva aby sa o návrhu novely Trestného zákona hlasovalo pred hlasovaním o návrhu rozpočtu SR na rok 2023.

Druhý deň na ITAPA 2022: Malé kroky vedú k veľkému úspechu

Štátne IT je tu v prvom rade od toho, aby bolo proaktívne a slúžilo ľuďom. Je nevyhnutné realizovať potrebné kroky, ktoré ho posúvajú vpred, no najmä bližšie k ľuďom.

8.11.2022 (Webnoviny.sk) – Mnohí z nás potrebu spánku podceňujú. Spánok sa začal považovať za luxus, ktorý nás oberá o čas na prácu či zábavu. Dlhodobý nedostatok spánku však so sebou prináša zdravotné ťažkosti. Ak máte problémy so spánkom, nasledujúce riadky sú práve pre vás.

Spánok je ako zmenený stav vedomia, ktorý je do značnej miery ovplyvnený hormónmi. Najvýznamnejším z nich je melatonín. Počas spánku sa náš organizmus regeneruje a nadobúda energiu. To sa týka najmä 3. a 4. štádia hlbokého spánku, tzv. non-REM fázy. V plytkej REM fáze, pomenovanej podľa rýchleho pohybu očí (Rapid Eye Movement) sa nám snívajú sny a dochádza k regenerácii mozgových funkcií (podľa Zdravoteka.sk).

Prečo vlastne potrebujeme spánok?

Spánok je nevyhnutný pre správny priebeh psychickej ale aj fyzickej regenrácie – od imunitného systému po obnovu energetických zásob. Počas spánku produkuje organizmus najviac rastového hormónu. U detí sa to prejavuje najmä rastom, u dospelých je rastový hormón dôležitý pre obnovu tkanív (podľa Doc. Milana Sedliaka). Dostatok spánku zabezpečuje tiež regeneráciu a podporu rastu svalov. Kvalitný spánok je dôležitý aj pre našu psychiku, emocionálnu pohodu i správne fungovanie pamäti. Výskumy hovoria jasne.

Odborníčka na genetiku a spánok Dr. Ying-Hui Fu (podľa Trend.sk) tvrdí, že 90 % svetovej populácie potrebuje na dosiahnutie optimálneho pracovného výkonu 7 až 9 hodín spánku. Len 3 – 5 % populácie postačuje menej ako 6,5 hodiny spánku a približne 1 % ľudí na svete dokáže normálne fungovať aj pri spánku kratšom ako 5 hodín.

Odporúčaná dĺžka spánku sa prirodzene mení aj v závislosti od veku. Najviac spánku potrebujú deti a potrebná dĺžka spánku sa s rastúcim vekom znižuje. Veľmi záleží aj na tom, kedy ideme spať. Zaspať by sme mali ideálne pred 23:00. Ľudia ktorí pracujú na smeny to nielen v tomto ohľade majú ťažké, pretože si často nemôžu sami určiť, kedy budú spať.

Kvalita spánku sa však neposudzuje len na základe jeho celkovej dĺžky, rovnako dôležitá je aj jeho hĺbka. Spať by sme mali tak hlboko, aby sme sa ráno cítili svieži a plní energie. V opačnom prípade si koledujeme o negatívne dôsledky.

Nekvalitný a nedostatočný spánok spôsobuje:

narušenie imunitného systému, náchylnosť na infekcie,
pokles výkonnosti organizmu – fyzickej, psychickej i kognitívnej,
nárast únavy, nervozity a podráždenosti,
slabú koncentráciu, problémy s pamäťou, nižšiu mieru kreativity,
zvyšovanie telesnej hmotnosti a podielu tuku v tele,
vznik civilizačných chorôb – srdcovo-cievne ochorenia, vysoký krvný tlak, cukrovka, demencia, hormonálna nerovnováha, zníženie plodnosti, rôzne druhy rakoviny.

Voľnopredajné tabletky na spanie, ktoré naozaj pomáhajú

Negatívnych dôsledkov nespavosti je celá hromada. Treba s ňou preto niečo urobiť. Kvalitnejší a efektívnejší spánok môžeme za určitých okolností dosiahnuť, ak zvýšime dostupnosť niektorých fyziologicky aktívnych látok v tele. Nejedná sa pri tom o žiadne chemikálie ani umelo vyvinuté molekuly, i keď aj tie sú niekedy užitočné. Na mysli máme špeciálne druhy aminokyselín, minerálov, rastlinných extraktov, vitamínov a vneposlednom rade aj melatonín.

Ak sú tieto látky namiešané v správnych pomeroch a koncentráciách, dokážu urobiť divy nielen s rýchlosťou zaspávania, ktorú je možné skrátiť až na jednotky minút. Prehĺbiť sa môže aj hlboká non-REM fáza spánku počas ktorej telo najviac odpočíva a regeneruje. Tým pádom sa rapídne zvýši aj samotná kvalita spánku. Môže sa teda stať, že sa budete cítiť omnoho odpočinutejší, aj v prípade, že váš spánok bude kratučký. S použitím správnej kombinácie hore spomenutých látok, bude spánok jednoducho oveľa hlbší a výdatnejší. S nespavosťou tak zatočíte raz a navždy. Ako sme sľúbili v titulku článku, poradíme vám také voľnopredajné tabletky na spanie, z ktorých budete nadšení. Reč je o novinke od značky NEURINU, pod názvom Melatogen.

Voľnopredajné tabletky na spanie NEURINU Melatogen sú napriek svojej veľkej moci registrované ako výživový doplnok, takže si ich môže legálne zaobstarať v podstate ktokoľvek. Nejde pritom len o obyčajný Melatonín, akého je všade kopa. Melatogen je oveľa viac. Tomu samozrejme zodpovedá aj jeho vyššia cena. Ako to už býva, za prémiové účinky je nutné si priplatiť.

NEURINU Melatogen prináša riešenie problémov s nespavosťou a zníženou kvalitou spánku. Melatogen prináša rýchle upokojenie a skracuje čas zaspávania. To ale nie je všetko. Melatogen obsahuje aj látky, ktoré napomáhajú obnove neurotransmiterov, vďaka čomu sa budete cítiť dokonale sviežo po celý deň, bez ohľadu na to, ako málo času ste mali na váš odpočinok. Je preto ideálny nielen pre ľudí s bežnou nespavosťou, ale aj pre tých, ktorí musia pracovať na smeny, alebo sú nútení skrátiť svoj spánok na čo najkratší čas, nech už na to majú akékoľvek dôvody.

Je pripravený tak, aby účinkoval do niekoľkých minút, preto ho netreba užívať pravidelne. Jeho výhodou je, že na rozdiel od bežných hypnotík a konvenčných liekov na spanie, ide o výživový doplnok. Nepatrí preto k návykovým látkam a je oveľa bezpečnejší. Nemusíte sa preto obávať problémov.

Myslite na to, že kvalitný spánok nie je luxus, ale nevyhnutnosť. Dostatočne dlhý a kvalitný spánok je nevyhnutný na regeneráciu a správne fungovanie organizmu. 90 % ľudí potrebuje na dosahovanie optimálneho odpočinku 7 – 9 hodín spánku. Ak máte problémy so spaním, neberte to na ľahkú váhu, ale katívne to riešte. Kvalitný odpočinok vám pomôžu dosiahnuť aj voľnopredajné tabletky na spanie. Vyskúšajte na príklad výrobok NEURINU Melatogen. Je veľká pravdepodobnosť, že s týmto výrobkom budete nadmieru spokojní.

Použité zdroje

uniba.sk: Toto by ste mali vedieť o spánku
zdravoteka.sk: Aký dlhý spánok je potrebný? Čo je REM, NON REM a prečo musíme snívať?
trend.sk: Bdelí mutanti: Spánok je slabosť, ktorá kráti čas na prácu
neuriu.sk: Melatogen – pre rýchle zaspávanie, hlboký spánok a svieže ranné vstávanie. Žiadna nespavosť ani insomnia

Informačný servis

Odporúčame

Nemecká vláda chce uvoľniť pravidlá vstupu do krajiny pre kvalifikovaných pracovníkov zo zahraničia

Kabinet sa zhodol na predbežnom návrhu, ktorý by pomohol potenciálnym prisťahovalcom z krajín mimo EÚ.

Strana Za ľudí poslala Hegerovi list o aktuálnej politickej situácii a pripomína, že Žilinku nevolili

V liste vyzýva aby sa o návrhu novely Trestného zákona hlasovalo pred hlasovaním o návrhu rozpočtu SR na rok 2023.

Druhý deň na ITAPA 2022: Malé kroky vedú k veľkému úspechu

Štátne IT je tu v prvom rade od toho, aby bolo proaktívne a slúžilo ľuďom. Je nevyhnutné realizovať potrebné kroky, ktoré ho posúvajú vpred, no najmä bližšie k ľuďom.

Odporúčané články