7 TOP životných hackov pre šťastie, ktoré zaručene fungujú!

0
326
mlae usmievave dievca pocuva hudbu

Fyzické zdravie sa, samozrejme, dôležité. Avšak, v súčasnosti spoločnosť čoraz viac apeluje na psychické zdravie. Čo môžete urobiť pre to, aby ste sa postarali o vaše duševné zdravie? Toto je 7 životných hackov, ako byť šťastnejší v každodennom živote!

1.Učíme sa celý život

Nič nemôže byť lepšie, ako mať možnosť neustále sa vzdelávať. Či už to bude prostredníctvom online kurzov, návštevy večernej školy cudzích jazykov alebo čítanie zaujímavej knihy, váš mozog budete trénovať. Nemusí to nejaká úplná veda. Pokojne vás môžu niečo naučiť aj vaše deti. Stačí ich len začať počúvať a prinútiť váš mozog hýbať sa!

2.Začnite deň úspešne

Každý z nás už pravdepodobne počul o nejakej rutine, ktorá nám pomôže k tomu, aby bol náš deň úspešný. Avšak, nikto vám nepovie, že každý z nás je jedinečný, a preto by sme si náš ideálny začiatok dňa mali prispôsobiť akurát pre naše potreby.

stastny mlady muz v cervenom svetri

Či už ho začnete pohárom vody s citrónom, raným cvičením, dentálnou hygienou alebo výživnou stravou, berte ohľad na to, aby tento začiatok dňa prispel k vášmu zdraviu. Kombináciou cvičenie i zdravej a výživnej stravy predídete mnohým kardiovaskulárnym problémom.

Samozrejme, v živote sa môže vyskytnúť niekoľko situácii, kedy vaše ideálne ráno začne úplne inak, ako ste si ho doposiaľ predstavovali. To vôbec nevadí! Stačí si pamätať, že kedykoľvek sa vám zachce, môžete ho zmeniť. Záleží len na uhle pohľadu!

3.Poupratujte si život

Áno, čítate dobre. Avšak nemyslíme tým, iba priestor okolo nás, v ktorom sa pohybujeme a žijeme, ale aj samotný život. Poupratovaný a vyčistený domov je tým najlepším spôsobom, ako začať. Samozrejme, plánujte, plánujte, plánujte! Uprataný diár, rovná sa šťastnejší život. A aj keď si život asi nikdy 100 % neupracete, aspoň sa o to pokúste.

poupratovana zelen obyvacka s drevenymi doplnkami

4.Rozhýbte sa!

Samozrejme, tento bod asi každý z vás očakával už v úvodnej časti našej life hackerskej príručky. Je vedecky dokázané, že pohyb uvoľňuje hormón šťastia a privádza nás na optimistickejšie myšlienky. Je jasné, že cvičenie nie je pre každého, no podobne, ako k iným nudným činnostiam, aj k tejto si musíte vybudovať vzťah. Minimálne taký, že sa stane zvykom a aktom vašej sebalásky.

5.Odstráňte negativitu

Nehovoríme tu o negatívnych myšlienkach, pretože aj tie sú súčasťou nášho bytia. Je v úplnom poriadku cítiť sa niekedy smutne, inokedy šťastne. Hovoríme o veciach, činnostiach, ba dokonca ľuďoch, ktoré negativizmus podporujú a šíria ako epidémiu. Odstráňte všetky veci, ktoré sú okolo vás a podvedome vo váš živia negativizmus. Prišli ste už na to, z čoho pochádza vaša negativita?

mlada zena cvici jogu pri mori

6.Odmeňte sa

Sme zvyknutí na to, že našim deťom za odmenu dávame nejaké odmeny. Nezabúdame však pri tom aj na seba samých? Pokojne to môžete urobiť aj v súvislosti so sebou samým. Nebaví vás cvičenie alebo boli ste v posilke, doprajte si odmenu v podobe kocky čokolády. Nechce sa vás dnes do práce? Po tom, ako sa prinútite do nej ísť si doprajte šálku lahodnej kávy. A tak ďalej…

7.Buďte vďační

Nemáte niekedy pocit, že ste sa voči niekomu zachovali nevďačne? Urobila vám manželka vynikajúci obed? Poďakujte jej. Alebo napíšte vášmu priateľovi, mame, babke, sestre, bratovi, že ich máte radi. Niekedy zabúdame na to, čo pre nás naši blízki neustále robia, preto by sme im mali byť o niečo vďačnejší. Nebude vás to stáť takmer nič a vedzte, že táto vďaka sa vám spätnou reakciou vráti niekoľkonásobne.